SFATURI PRACTICE DE SĂRBĂTORI
De la clientele obișnuite până la cele care apelează la aceste servicii cu o ocazie specială, fiecare tehnician știe faptul că sezonul sărbătorilor este cea mai aglomerată perioadă din an.
Elementul cheie pentru a putea supraviețui haosului sărbătorilor este reprezentat de un plan. Un plan bine gândit vă va ajuta să vă maximizați timpul și profitul.
Sfat pentru profesioniști
Website-urile de rezervări online reprezintă o resursă deosebită. Nu doar vă ajută să vă organizați programul ci trimit și e-mail-uri automate de confirmare către clientele dumneavoastră!
1. REZERVARE ȘI CONFIRMARE
Rugămințile clientelor de a le găsi un loc înainte de petrecerea cu ocazia sărbătorilor reprezintă un lucru cunoscut de toți tehnicienii. Începeți să întrebați clientele din timp în legătură cu planurile pe care le au pentru sărbători. Majoritatea persoanelor vor călători acasă pentru a fi împreună cu familia, sau vor participa la petreceri locale împreună cu prietenii. În general, clientele au un plan în legătură cu momentul în care are loc marele eveniment sau călătoria și, întrebând clientele din timp, nu doar le amintiți să își facă rezervări înainte, ci înlăturați și presiunea la care veți fi supuși pentru a le găsi un loc în ultimul moment.
2. AVANTAJELE RE-VÂNZĂRII
Oferiți produse cu nuanțe populare în perioada sărbătorilor pentru clienții care achiziționează produse în ultimul moment. O clientă poate să uite să treacă pe cineva pe lista de cumpărături. Aceasta este ocazia perfectă prin care clientele pot împărtăși dragostea în sezonul sărbătorilor, trimițând un mesaj într-o sticlă prin intermediul OPI.